Wirtualne biuro Warszawa - adresy dla firm | Śródmieście - Mokotów

Wirtualne biuro – Warszawa

Wirtualne biura w Warszawie w ostatnich latach cieszą się niegasnącą popularnością, co widać także po zainteresowaniu naszych klientów. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom związanym z prowadzeniem działalności gospodarczej, oferujemy wirtualne biuro w Warszawie-Śródmieście oraz wirtualne biuro w Warszawie-Mokotów. Nasi klienci mogą wybrać spośród pięciu prestiżowych lokalizacji znajdujących się blisko Centrum, które obsługują trzy różne Urzędy Skarbowe (I oraz III Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście, Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów). Wynajem wirtualnego biura w Warszawie to świetna opcja, na którą decyduje się coraz więcej freelancerów oraz przedsiębiorców pracujących zdalnie.

Wynajem wirtualnego biura – Warszawa

Wirtualne adresy dla firm w Warszawie to bez wątpienia bardzo dobre rozwiązanie, które pozwoli na optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem własnego przedsiębiorstwa, ponieważ nie ma konieczności utrzymywania własnego fizycznego biura i płacenia comiesięcznych czynszów wynoszących niekiedy nawet po kilka czy kilkanaście tysięcy złotych. Wynajem wirtualnego biura w Warszawie pozwoli Ci zdobyć adres, pod którym przedsiębiorstwo zostanie zarejestrowane. W naszej ofercie znajdują się takie wirtualne adresy dla firm jak:


Al. Jerozolimskie  6/508

Al. Jerozolimskie 6/27

Al. Jerozolimskie 6/310

Smolna 13/406

Smolna 13/409
Wirtualne biuro w Warszawie

Nasza oferta zawiera kompleksową obsługę administracyjną obejmującą:

  • adres do rejestracji firmy oraz korespondencyjny,
  • obsługa poczty firmowej, faksu, telefonu,
  • odbiór korespondencji i powiadomienia o odebranej korespondencji,
  • dedykowany lokalny numer telefonu,
  • prowadzenie strony internetowej,
  • pomoc prawna i księgowa.

Poza obsługą administracyjną biura proponujemy Państwu także kompleksową pomoc w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na każdym jej etapie. Od założenia przedsiębiorstwa, przez poszerzanie rynków zbytu, wybór oferty produktowej, aż po pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania.

Wirtualne adresy dla firm – Warszawa. W jaki sposób to u nas wygląda?

Zasady działania są bardzo proste i klarowne. Wybierasz jeden z interesujących Cię wirtualnych adresów dla firm w Warszawie i podpisujesz z nami przejrzystą umowę. W razie zastrzeżeń lub wątpliwości co do zapisów umowy, oczywiście służymy wsparciem i radą, a także chętnie wyjaśnimy wszelkie aspekty. Nasze wirtualne adresy znajdują się blisko centrum Warszawy i są uznawane za prestiżowe, a więc dogodnie możesz się nimi posługiwać na swoich wizytówkach, które z pewnością wywrą na klientach bardzo dobre i pozytywne wrażenie.

Wirtualne biura Warszawa – dla kogo?

Wirtualne biuro w Warszawie to bardzo dobra opcja dla wszystkich tych, którzy nie chcą, lub nie mogą, podać swojego miejsca zamieszkania jako siedziby firmy. Do takich podmiotów zaliczają się przede wszystkim:

  • freelancerzy – czyli również tzw. wolni strzelcy; to osoby, które najczęściej wykonują swoją pracę z domu, a więc nie potrzebują wynajmować drogiego, fizycznego biura w ścisłym centrum Warszawy. Dzięki wirtualnym adresom dla swoich firm mogą skutecznie redukować koszty ponoszone w związku z jednoosobową działalnością.
  • przedsiębiorcy – przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że ich praca jest równie skuteczna, gdy jest wykonywana z domu. Praca zdalna ma wiele zalet, jednak nie zorganizujemy ważnego spotkania w kawiarni czy u siebie w salonie. Na szczęście firmy oferujące wirtualne adresy dla firm bardzo często dodatkowo wynajmują sale konferencyjne na podobne potrzeby.
  • wszystkie inne osoby wykonujące pracę zdalną – wynajem biura w dobrej lokalizacji w Warszawie to koszt nawet 95 zł za kwm. W skali miesiąca może wychodzić całkiem wysoka suma, dlatego warto jeszcze raz przemyśleć kwestie wirtualnego biura. To idealne rozwiązanie na optymalizację kosztów!

Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną internetową, na której znajdziecie Państwo naszą szczegółową ofertę dotyczącą wirtualnych biur w Warszawie oraz innych świadczonych przez nas usług, takich jak zakładanie i sprzedaż gotowych spółek, pomoc prawna, audyty spółek czy tworzenie biznesplanów.

  • Lokalizacja

    ul. Rejtana 7/9 lok. 1, Warszawa

  • E-mail

    kontakt@spolki-excelio.pl

  • Telefon

    +48 606 49 92 93

  • Telefon

    +48 576 591 818

  • Godziny pracy

    Pn-Pt: 9:00 - 17:00

Formularz kontaktowy

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Nie czekaj! Skontaktuj się z nami jak najszybciej by poznać szczegóły.


    Administratorem danych osobowych w powyższym formularzu jest KKPG sp. z o.o. z siedzibą ul. Rejtana 7/9 lok. 1, Warszawa Warszawa. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz, nie będziesz mógł wypełnić formularza.